Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a mazdaemilfrey.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
bővebben
Elfogadom
Nem fogadom el
Örökség
Örökség

 

KÜZ­DŐ­SZEL­LEM

A Mazda és Hiroshima elválaszthatatlanok. Városunkhoz, Hirosimához erősen kötődünk. Megtestesíti történelmünket, a feladást nem ismerő szellemiséget és a „kevesebb több” szemléletet: ezek tesznek minket azzá, akik vagyunk. Úgy nőttünk fel, hogy mindig hittünk magunkban. Nem titok, hogy ebben Hirosima múltja is szerepet játszik, hiszen a város minden valószínűség ellenére maradt fenn.

 

1967
1989
1991
2003
1967
A BOLYGÓDUGATTYÚS MOTOR MEGSZÜLETÉSE
1967-ben végre sikerült elérnünk az áttörést, és bemutattuk a mára klasszikusnak számító, ikonikus, bolygódugattyús motorral hajtott Cosmo sportautót. A Cosmo új fejezetet nyitott az autóipar történetében, és a Mazda fáradhatatlan, mindent leküzdő szellemének jelképévé vált. Meglehetősen nagy port kavart, amikor a Mazda elnöke, Tsuneji Matsuda 1963-ban személyesen hajtott be a prototípussal a Tokyo Motor Show kiállításra. Ez az autó egyértelműen kiérdemelte a dicséretet, amelyben részesült – „In
1989
EGY LEGENDÁS ROADSTER BEMUTATKOZÁSA
Mazda MX-5 Miata. Az 1980-as években a szigorú új előírások miatt az autógyártók többsége felhagyott a könnyű sportkocsik gyártásával: úgy érveltek, hogy az előírásoknak megfelelő autók túl nehezek és lassúak lennének. A Mazdánál dolgozó Kenichi Yamamoto és csapata viszont nem így gondolta. Semmi nem állhatta útjukat, hogy innovatív megoldások alkalmazásával elérjék a Jinba Ittai-t, vagyis az autóval alkotott egység érzését, és megalkottak egy fürge roadstert, amely az autózás színtiszta örömét testesíti meg. Ma már több mint egymillió Miata van az utakon.
1991
A LE MANS GYŐZTESE
Mazda 787B. Az egész világ tanúja volt a Mazda elszántságának, amikor megnyertük a 24 órás Le Mans-t. Mi voltunk az első japán autógyártó, akinek ez sikerült, és ez volt az első alkalom, hogy bolygódugattyús motort használó autó nyerte a versenyt. Megpróbáltuk 1979-ben és minden évben 1981 és 1991 között, és a 13. próbálkozással nyertünk.
2003
A BOLYGÓDUGATTYÚS MOTOR ÚJJÁSZÜLETÉSE
Mazda RX-8. A Mazda kompromisszumot nem ismerő mérnökei fáradhatatlanul dolgoztak azon, hogy megalkossák a könnyű, üzemanyag-takarékos bolygódugattyús motort, amelyet a négyajtós, négyüléses, mára legendássá vált RX-8-ban mutattak be. Ugyanebben az évben mutattuk be az RX-8 Hydrogen RE-t, a világ első gyakorlatban is működő, hidrogénüzemű bolygódugattyús motorral hajtott autóját.

 

HOL TAR­TUNK MOST?

A Mazda múltját és jelenét is átszövő küzdőszellem vezérel minket, hogy folyamatosan feszegessük a határainkat, és tovább fokozzuk az autózás Jinba Ittai által kínált hamisítatlan örömét. Innovatív Skyactiv motorjaink és technológiáink kiváló hatékonyságot nyújtanak remek teljesítmény mellett.

 

KOMPROMISSZUMOKTÓL MENTES TELJESÍTMÉNY ÉS HATÉKONYSÁG
Mérnökeink nem hiszik, hogy Önnek vezetőként fel kellene áldoznia az üzemanyag-takarékosságot a vérpezsdítő teljesítményért. Ezért megtalálták a módját, hogy mindkettőt elérjék, ismét bizonyítva, hogy a kitartás és az innováció leküzdhet minden akadályt. A válaszuk a Skyactiv technológia.
Felfedezés

 

MINDEN LEHETSÉGES

A Mazdánál hiszünk abban, hogy mindent megalkothatunk, amit el tudunk képzelni. A következő generációs technológiáink (például a forradalmi Skyactiv-X motor) segítségével még jobban átélhetővé, lenyűgözőbbé és emlékezetesebbé tesszük az autózás örömét.

 

ISMERJE MEG KÜLDETÉSÜNKET

 

MAZDA VISION COUPE

KÖVETKEZŐ GENERÁCIÓS DIZÁJN

Ez a négyajtós koncepcióautó a jövő KODO formanyelvet alkalmazó Mazdáinak irányvonalát és lehetőségeit tárja fel: hangulatos utastere és sportos vonalvezetése utánozhatatlan stílust és eleganciát sugároz.

 

Érzés

 

A LÉLEGZETE IS ELÁLL
Üljön be legendás roadsterünk kormánya mögé, hogy azonnal megérezze a ló és lovas közötti harmóniát felidéző Jinba Ittai kapcsolatot az autóval. Ez a kapcsolat minden Mazda szerves része: mindig is az volt, és mindig is az marad.
Felfedezés