Függetlenül attól, hogy csak általános kérdése van, vagy konkrét kérdést tenne fel a csatlakozási lehetőségekkel kapcsolatban, itt mindent megtalál. Összegyűjtöttük a MyMazda alkalmazással kapcsolatosan leggyakrabban feltett kérdéseket, hogy a lehető legtöbbet hozhassa ki az alkalmazásból – és ezáltal az autójából.

MyMazda GYIK – Válasszon kategóriát
  • Általános
  • Saját profilom
  • Saját autó
  • Szervizek
  • Kapcsolt jármű
  • MI AZ A MYMAZDA?

    A MyMazda egy alkalmazás, amely információkat nyújt az autójáról, például a szervizelőzményekkel és a kézikönyvekkel kapcsolatban, és segít megkeresni a Mazda-partnereket, illetve segítségével értesítéseket kaphat a visszahívásokról. Az alkalmazás használatával az országúti segélyszolgálattal is felveheti a kapcsolatot. Kapcsolt jármű tulajdonosaként számos más funkciót is elérhet, például a távvezérlést és a járműkeresőt, továbbá úti célt is küldhet az autójának.
     

  • HOGYAN REGISZTRÁLHATOK?

    Egyszerűen jelentkezzen be az e-mail címével, és annak ellenőrzéséhez írja be az e-mailben kapott ellenőrző kódot, majd adja meg telefonszámát. Ezt követően SMS-ben kap egy érvényesítő kódot, melyet meg kell adnia a telefonszáma érvényesítéséhez. Ezután a rendszer megkéri, hogy adja meg személyes adatait a fiókja véglegesítéséhez, majd miután ezzel elkészült, megadhatja a járműve adatait.

  • Ho­gyan ad­ha­tok hoz­zá egy to­váb­bi jár­mű­vet?

    Erre két módszer létezik: a „Jármű hozzáadása” gombbal hozzáadhat egy újabb autót a „Saját jármű” szakaszban. Ahhoz, hogy járműve itt megjelenjen, be kell olvasnia az alvázszámot, vagy manuálisan meg kell adnia azt. A Mazda márkakereskedés hozzárendel egy járművet a profiljához, és az adatok automatikusan megjelennek az alkalmazás SAJÁT AUTÓK szakaszában.
     

  • HOL TALÁLOM A SZERVIZELŐZMÉNYEKET?

    Válassza a „MyMazda” lehetőséget a főmenüben, majd a „Saját szervizek” elemet. Itt megtalálhatja az összes korábbi szervizelést, amelyeket áttekinthet vagy letölthet.

  • HOGYAN HASZNÁLHATOM A KAPCSOLT SZOLGÁLTATÁSOKAT?

    Első lépésként adja meg autójának adatait a „Jármű hozzáadása” gombra kattintva. Ezt követően szkennelje be autójának alvázszámát, majd erősítse meg azt. Ezután megadhatja a jármű nevét, majd a „Regisztráció” ponttal megkezdheti a kapcsolt szolgáltatások használatát. Ezt követően kapcsolja be a gyújtást, miközben kéznél tartja a telefonját, ekkor a jármű központi kijelzőjére megérkezik a hitelesítési kód, melyet írjon be a telefonjára a csatlakozás befejezéséhez.

Szervizelőzmények

A GDPR előírja, hogy folyamatosan felül kell vizsgálni a jogi követelmények teljesítése és a feldolgozás által érintett személyes adatok védelme érdekében hozott intézkedéseket.

Korábban bárki, aki rendelkezett a jármű azonosítószámával, hozzáadhatta a járművet a MyMazda alkalmazáshoz, és megtekinthette a jármű adatait.

Mivel a szerviznyilvántartások és karbantartási ütemtervek érzékeny információknak minősülnek, azokat nem lehet harmadik fél számára hozzáférhetővé tenni. Ezért szigorúbb intézkedések kerültek bevezetésre ezen információk védelmére a MyMazda alkalmazásban. Kizárólag a Regisztrált Elsődleges Felhasználók (a Csatlakoztatott Járművek esetében) vagy az Igazolt Tulajdonosok (a Nem Csatlakoztatott Járművek esetében) jogosultak ezen adatok megtekintésére. Ha Ön a jármű tulajdonosa, és a szervizelőzmények mégsem láthatók az Ön számára, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.

A szervizelőzmények bejegyzései általában 24 órával a szervizelés elvégzését követően frissülnek. Ha azt tapasztalja, hogy szervizelőzményei ezen időtartam után sem frissülnek, vegye fel a kapcsolatot a szervizt végző márkakereskedőjével vagy ügyfélszolgálatunkkal a Email cím mutatása e-mail-címen.
Az Ön által kiválasztott Mazda márkakereskedőnél végzett bizonyos szolgáltatások során a személyzet dokumentálhatja az autó állapotát és a járművel kapcsolatos megállapításokat egy erre a célra szolgáló PDF-dokumentumban. Kattintson a letöltési ikonra az „Ellenőrzőlista” szakaszban, hogy megnyissa a különálló nyilvántartási PDF-fájlt, amely az okostelefonján/tabletjén futó PDF-olvasóban nyílik meg.
Ha cserélték az elhalasztott tételeket, de az állapot továbbra is „nyitott” marad, vagy ha további kérdése van ezzel a szakasszal kapcsolatban, akkor a legjobb, ha felkeresi a legutolsó szervizt végző márkakereskedőt.
Válassza a „MyMazda” lehetőséget a főmenüben, majd a „Saját szervizek” elemet. Itt megtalálhatja az összes korábbi szervizelést, amelyeket áttekinthet vagy letölthet.

HOGYAN IGÉNYELHETEK SZERVIZT?

 

Egy adott márkakereskedőre rákereshet a Márkakereskedő keresése funkcióval, vagy a főképernyőn a Szerviz elemre kattintva, illetve a Saját szervizek szakasz alatt a főmenüben. A kiválasztott Mazda partnerre is kattinthat, hogy szervizt igényeljen.

 

Márkakereskedő
  • Használja a jelenlegi tartózkodási helyét a legközelebbi márkakereskedés megkereséséhez.

  • Ha szeretné, akkor a helynév vagy márkakereskedő neve alapján is kereshet a megfelelő keresőmezők segítségével.

  • Válassza a „MyMazda” menüpontot a főmenüben, és koppintson az utolsó szervizpartnerhez tartozó „Saját Mazda-partner” elemre

Lépjen a „Márkakereskedők” oldalra, és tekintse át az egyes márkakereskedők által nyújtott szolgáltatások felsorolását.
Országúti segélyszolgálat
  • Nyissa meg a főmenüt, és válassza az „Országúti segélyszolgálat” lehetőséget.
  • A hívás átirányításra kerül.

Felhívjuk figyelmét, hogy költségek merülhetnek fel, ha egy másik országból hívja az országúti segélyszolgálatot.

A hívás során tájékoztatnia kell az országúti segélyszolgálatot a helyadatokról. Baleset esetén a címadatokat továbbítják az operátornak.

Ha külföldön tartózkodik, közvetlenül hívja a segélyszolgálatunkat a +498955987214 telefonszámon.

HOGYAN HÍVHATOM AZ ORSZÁGÚTI SEGÉLYSZOLGÁLATOT?

 

  • Válassza a „Saját jármű” lehetőséget a főmenüben.
  • Válassza az adott autó alatti „Országúti segélyszolgálat” lehetőséget. Megjelenik az Ön aktuális tartózkodási helyéhez tartozó cím, így hívás esetén értesítheti az országúti segélyszolgálat csapatát - győződjön meg arról, hogy a telefon helybeállításaiban be van kapcsolva az aktuális tartózkodási hely megjelenítése.
  • A hívás módja: megjelenik egy kapcsolattartási telefonszám vagy a hívás gomb, így közvetlenül hívhat segítséget.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy további költségek merülhetnek fel, ha egy másik országból hívja az országúti segélyszolgálatot. További részletekért érdeklődjön mobiltelefon-szolgáltatójánál.