Függetlenül attól, hogy csak általános kérdése van, vagy konkrét kérdést tenne fel a csatlakozási lehetőségekkel kapcsolatban, itt mindent megtalál. Összegyűjtöttük a MyMazda alkalmazással kapcsolatosan leggyakrabban feltett kérdéseket, hogy a lehető legtöbbet hozhassa ki az alkalmazásból – és ezáltal az autójából.
HOGYAN IGÉNYELHETEK SZERVIZT?
Egy adott márkakereskedőre rákereshet a Márkakereskedő keresése funkcióval, vagy a főképernyőn a Szerviz elemre kattintva, illetve a Saját szervizek szakasz alatt a főmenüben. A kiválasztott Mazda partnerre is kattinthat, hogy szervizt igényeljen.
HOGYAN HÍVHATOM AZ ORSZÁGÚTI SEGÉLYSZOLGÁLATOT?
- Válassza a „Saját jármű” lehetőséget a főmenüben.
- Válassza az adott autó alatti „Országúti segélyszolgálat” lehetőséget. Megjelenik az Ön aktuális tartózkodási helyéhez tartozó cím, így hívás esetén értesítheti az országúti segélyszolgálat csapatát - győződjön meg arról, hogy a telefon helybeállításaiban be van kapcsolva az aktuális tartózkodási hely megjelenítése.
- A hívás módja: megjelenik egy kapcsolattartási telefonszám vagy a hívás gomb, így közvetlenül hívhat segítséget.
Felhívjuk figyelmét, hogy további költségek merülhetnek fel, ha egy másik országból hívja az országúti segélyszolgálatot. További részletekért érdeklődjön mobiltelefon-szolgáltatójánál.